admin@msn.com'u forumdaki bir mod almış. admin@microsoft.com'u vermiyor. yahoo, ibm, nokia bunları da vermiyor.ama benim aldıklarımı msnde kullanabiliyorsun.
buna da önlem alınmalı. msn'deki adrese inanıp da reklam yayınlatmak isteyenler olabilir. aklıma gelmişken wikipedia'da 468*60 banner aylık 10 YTL inanmazsanız msn adresime bakın.