tolgahat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama doğrulayamadın.
ama msn'de adresleri kullanabiliyorum

admin@msn.com'u forumdaki bir mod almış. admin@microsoft.com'u vermiyor. yahoo, ibm, nokia bunları da vermiyor.ama benim aldıklarımı msnde kullanabiliyorsun.