hocam bence sen biraz arastırma yapmalısın r10 da bi çok yazı bi çok makale var r10 da 20k pr0 bi siteden link almanın yararı olar ama pr li siteden link almanın daha fazla yararı olur
tanıtım yazısıda bloglara sitelere yazı yazarsan içinde sitene link verirsin
Copy/paste 10.000 konu yerine 1 konuyu tercih ederim.Forumların hepsi kopyala-yapıştır ne yazık ki 2k indexle 10k hit çekiyorum blogla % 91 yazılara geliyor ana sitenin belli bir kelimede üstünlüğü yok
O yüzden az yaz özgün yaz İmkanın varsa forum sil blog kur
PRli sitelerden al linki arkadaşım. Zaten ufacık bir linki istersen 100k siteye eklettir onun sana hit konusunda katkısı olmaz ki. Sen önce hit için değil de Google da yükselmek için çalışmalısın. Hit kendiliğinde gelecek
PRli sitelerden al linki arkadaşım. Zaten ufacık bir linki istersen 100k siteye eklettir onun sana hit konusunda katkısı olmaz ki. Sen önce hit için değil de Google da yükselmek için çalışmalısın. Hit kendiliğinde gelecek
Bende hep googleda yükselmeyi amaçladım ama pek başarılı olamadım. PR ı yüksek bir site ile anlaşmaya çalışacağım.