• 10-07-2009, 17:00:44
    #10
    WebhastasiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanıtım yazısı almanı tavsiye ederim.

    tanıtım yazısı derken anlayamadım ?
  • 10-07-2009, 17:08:37
    #11
    hocam bence sen biraz arastırma yapmalısın r10 da bi çok yazı bi çok makale var r10 da 20k pr0 bi siteden link almanın yararı olar ama pr li siteden link almanın daha fazla yararı olur
    tanıtım yazısıda bloglara sitelere yazı yazarsan içinde sitene link verirsin
  • 10-07-2009, 17:17:03
    #12
    Copy/paste 10.000 konu yerine 1 konuyu tercih ederim.Forumların hepsi kopyala-yapıştır ne yazık ki 2k indexle 10k hit çekiyorum blogla % 91 yazılara geliyor ana sitenin belli bir kelimede üstünlüğü yok

    O yüzden az yaz özgün yaz İmkanın varsa forum sil blog kur
  • 10-07-2009, 17:35:47
    #13
    PRli sitelerden al linki arkadaşım. Zaten ufacık bir linki istersen 100k siteye eklettir onun sana hit konusunda katkısı olmaz ki. Sen önce hit için değil de Google da yükselmek için çalışmalısın. Hit kendiliğinde gelecek
  • 10-07-2009, 18:01:47
    #14
    duygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PRli sitelerden al linki arkadaşım. Zaten ufacık bir linki istersen 100k siteye eklettir onun sana hit konusunda katkısı olmaz ki. Sen önce hit için değil de Google da yükselmek için çalışmalısın. Hit kendiliğinde gelecek

    Bende hep googleda yükselmeyi amaçladım ama pek başarılı olamadım. PR ı yüksek bir site ile anlaşmaya çalışacağım.
  • 10-07-2009, 18:02:39
    #15
    zor kelimelerde yükselmeye çalışıyorsun normal

    ama daha fazla hit çekmen için vbseo + backlink(pr'li) + özgün içerik

    tavsiye ederim
  • 10-07-2009, 23:35:02
    #16
    + backlinklerin senin içeriğinde olan sitelerden oldugunda çok daha fazla fayda görürsün..
  • 11-07-2009, 13:36:26
    #17
    Sağolun arkadaşlar. Backlinklere yoğunlaşayım biraz.
  • 11-07-2009, 22:40:25
    #18
    Backlink alırken. Sitenin googledaki index sayısına , benim sitemin bölümlerine uymasına (mp3 film dizi gibi) , alexa sırasına dikkat etmelimiyim?

    Yoksa sadece Pagerankı nın 4 veya 5 olması yeterli mi olur ?

    ***** sitesinden backlink alsammı diye düşünüyorum ama benim sitemde ***** ile alakalı hiçbirşey yok.