• 08-07-2009, 17:30:07
    #1
    Merhaba R10.

    Siteme VB Seo kurdum((Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.3.0))
    Ve sorunsuz çalışıyor, Linkler HTML Formatında, hiç bir sorun gözükmüyor.
    Ama her ne hikmetse, Google amcacığım ısrarla sitemi "showthread.php?goto...t=457" şeklinde endeksliyor.Buna, yeni endekslenen sayfalarda dahil.Hiç bir fikrim yok..
    Herşey gayet düzgün, Linkler "*.html" şeklinde, Google ise showthread.php ile ısrar ediyor..

    Biri bi fikir verirse çok memnun olurum.
    Teşekkürler, R10.net
  • 08-07-2009, 19:44:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    siteyi pmlermisin ..
  • 08-07-2009, 22:10:58
    #3
    PM attım.Yardımcı olursanız çok makbuke geçer :\
  • 08-07-2009, 22:13:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    gayet açık hocam botlar sitenizi sevmiyor .
    ondan çok eski indexler mevcut vbseo'da br sorun yok çünki en yeni indexleriniz vbseolu alanlar ..
    içeriğinizi güncel tutun ve link alın abartmamak şartıyla .
  • 09-07-2009, 09:48:27
    #5
    BilenHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet açık hocam botlar sitenizi sevmiyor .
    ondan çok eski indexler mevcut vbseo'da br sorun yok çünki en yeni indexleriniz vbseolu alanlar ..
    içeriğinizi güncel tutun ve link alın abartmamak şartıyla .
    Hmm.. Pekala hocam. Tavsiyeniz için teşekkürler.

    Google Bot
    Etiket Listesine Bakıyor 66.249.72.73


    2 Gündür sitemden çıkmadı.Acaba sitemi sevmeye mi başladı
  • 09-07-2009, 09:51:12
    #6
    DefinitioN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10.
    Siteme VB Seo kurdum((Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.3.0))
    Ve sorunsuz çalışıyor, Linkler HTML Formatında, hiç bir sorun gözükmüyor.
    Ama her ne hikmetse, Google amcacığım ısrarla sitemi "showthread.php?goto...t=457" şeklinde endeksliyor.Buna, yeni endekslenen sayfalarda dahil.Hiç bir fikrim yok..
    Herşey gayet düzgün, Linkler "*.html" şeklinde, Google ise showthread.php ile ısrar ediyor..
    Biri bi fikir verirse çok memnun olurum.
    Teşekkürler, R10.net
    Öncelike Yazının Tamamını Kalın yazmak ban sebebidir onu belirteyim

    VBSEO yu ne zaman kurdunuz ? Eğer yeni kurduysanız zamanla eski indexleriniz değişecektir.Yerine vbseo lu linkler geçecektir.
  • 09-07-2009, 10:39:47
    #7
    Anybody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelike Yazının Tamamını Kalın yazmak ban sebebidir onu belirteyim
    VBSEO yu ne zaman kurdunuz ? Eğer yeni kurduysanız zamanla eski indexleriniz değişecektir.Yerine vbseo lu linkler geçecektir.
    Hmm, Uyarı için teşekkürler

    VBSeo uzun süredir kurulu.SMF'den VBulletin'e geçtiğimde ilk kurduğum eklenti SEO idi.SMF kuruluyken sitemi henüz endekslemeye bile başlamamıştı.Şuan bile sonuçlar aynı.Showthread.php'de ısrarlı bu Google..
  • 11-07-2009, 17:12:43
    #8
    Vbseo nun yanında sitenize profesyonelce bir seo çalışması yapmanız gerekir. Vb seoyu kurdum ben tamamdır herşey demekle olmaz. Vbseo sadece bir basamaktır sitenizin seosu için.
  • 11-07-2009, 22:14:20
    #9
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vbseo nun yanında sitenize profesyonelce bir seo çalışması yapmanız gerekir. Vb seoyu kurdum ben tamamdır herşey demekle olmaz. Vbseo sadece bir basamaktır sitenizin seosu için.
    Pekala Anladım demek istediklerinizi, 1. Basamak SEO kurduk, 2. Basamak nedir ? Sırayla çıkacaz artık..Şu sıra google amca çıkmıyor sitemden Mutlu oluyorum