Merhaba R10.
Siteme VB Seo kurdum((Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.3.0))
Ve sorunsuz çalışıyor, Linkler HTML Formatında, hiç bir sorun gözükmüyor.
Ama her ne hikmetse, Google amcacığım ısrarla sitemi "showthread.php?goto...t=457" şeklinde endeksliyor.Buna, yeni endekslenen sayfalarda dahil.Hiç bir fikrim yok..
Herşey gayet düzgün, Linkler "*.html" şeklinde, Google ise showthread.php ile ısrar ediyor..
Biri bi fikir verirse çok memnun olurum.
Teşekkürler, R10.net
VBulletin Seo Sorunu ?
9
●642
- 08-07-2009, 17:30:07
- 09-07-2009, 09:48:27Hmm.. Pekala hocam. Tavsiyeniz için teşekkürler.BilenHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google Bot
Etiket Listesine Bakıyor 66.249.72.73
2 Gündür sitemden çıkmadı.Acaba sitemi sevmeye mi başladı
- 09-07-2009, 09:51:12Öncelike Yazının Tamamını Kalın yazmak ban sebebidir onu belirteyimDefinitioN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

VBSEO yu ne zaman kurdunuz ? Eğer yeni kurduysanız zamanla eski indexleriniz değişecektir.Yerine vbseo lu linkler geçecektir. - 09-07-2009, 10:39:47Hmm, Uyarı için teşekkürlerAnybody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

VBSeo uzun süredir kurulu.SMF'den VBulletin'e geçtiğimde ilk kurduğum eklenti SEO idi.SMF kuruluyken sitemi henüz endekslemeye bile başlamamıştı.Şuan bile sonuçlar aynı.Showthread.php'de ısrarlı bu Google.. - 11-07-2009, 17:12:43Vbseo nun yanında sitenize profesyonelce bir seo çalışması yapmanız gerekir. Vb seoyu kurdum ben tamamdır herşey demekle olmaz. Vbseo sadece bir basamaktır sitenizin seosu için.
- 11-07-2009, 22:14:20Pekala Anladım demek istediklerinizi, 1. Basamak SEO kurduk, 2. Basamak nedir ?kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırayla çıkacaz artık..Şu sıra google amca çıkmıyor sitemden
Mutlu oluyorum

Mutlu oluyorum