• 12-06-2009, 15:20:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kendi Forumumda Güvendiğim 3-5 Kişiye Site Uzantılı Mail Nasıl Verebilirim ?

    Mail Okumaları Sorun Olur Diye Düşünüyorum Şahsen Ben Maillerimi cPanelden Okuyorum. Bu Konuda Tecrübesizim

    Yardımlarınızı Bekliyorum
  • 12-06-2009, 15:22:45
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hotmail destekli yapabilirsin. domains.live.com üzerinden. resimli anlatımlar vardır arat..
  • 12-06-2009, 15:28:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hotmail destekli yapabilirsin. domains.live.com üzerinden. resimli anlatımlar vardır arat..
    Aradım ama; Bulamadım Bakmadığım Yer Kalmadı. Sadece Adres Almak Var cPanelden
  • 15-06-2009, 15:04:14
    #5
    tesekkur ederim hocam ama link calışmıyor sanırım veya ben explorer da bi sorun var
  • 15-06-2009, 15:12:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    www.webhastasi.net/mail.html şeklinde mi istiyorsunuz ?
  • 15-06-2009, 15:27:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    webfurkan'ın linkini kullan...
  • 15-06-2009, 15:31:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimleri benim siteden almışsın Aynısını getirip koymuşsun buyur demişsin Ne güzel..
    r10'daki bir konuda bulmuştum Furkan makalenin tarihindende anlayabilirsin. Genede centilmenlik açısından siliyorum linkimi..
  • 16-06-2009, 15:36:09
    #9
    Arkadaslarına Cpanel inizden ad@siteismi.com seklinde mailini acın tabikide onlarda cpanelden e-postalarını okumayacaklar senin gibi. Arkadasların webmail.siteismin.com diye giriş yaparak e-postalarını okuyacaklar yani senin cpanel ine girmeyecekler.

    Bu arada arkadaşlarına email acman içinde cpanel' inde Email Accounts butonuna tıklarsın normal hotmail e kayır olur gibi onlarıda sen kayıt edersin. mSn kurmaları içinde passport.com dan geri kalanınıda yaparsiniz işte.