Kendi Forumumda Güvendiğim 3-5 Kişiye Site Uzantılı Mail Nasıl Verebilirim ?
Mail Okumaları Sorun Olur Diye Düşünüyorum Şahsen Ben Maillerimi cPanelden Okuyorum. Bu Konuda Tecrübesizim
Yardımlarınızı Bekliyorum
Nick@SiteAdı Şeklinde Mail Dağıtma
8
●1.273
- 12-06-2009, 15:28:45Üyeliği durdurulduAradım ama; BulamadımWebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakmadığım Yer Kalmadı. Sadece Adres Almak Var cPanelden
- 12-06-2009, 15:55:49
- 15-06-2009, 15:04:14tesekkur ederim hocam ama link calışmıyor sanırım veya ben explorer da bi sorun varWebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2009, 15:31:53Üyeliği durduruldur10'daki bir konuda bulmuştum Furkan makalenin tarihindende anlayabilirsin. Genede centilmenlik açısından siliyorum linkimi..WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2009, 15:36:09Arkadaslarına Cpanel inizden ad@siteismi.com seklinde mailini acın tabikide onlarda cpanelden e-postalarını okumayacaklar senin gibi. Arkadasların webmail.siteismin.com diye giriş yaparak e-postalarını okuyacaklar yani senin cpanel ine girmeyecekler.
Bu arada arkadaşlarına email acman içinde cpanel' inde Email Accounts butonuna tıklarsın normal hotmail e kayır olur gibi onlarıda sen kayıt edersin. mSn kurmaları içinde passport.com dan geri kalanınıda yaparsiniz işte.
Bakmadığım Yer Kalmadı. Sadece Adres Almak Var cPanelden
Aynısını getirip koymuşsun buyur demişsin