• 19-05-2009, 01:45:40
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaslar Bugun ilk defa Fireworks te asp.nette kullanmak üzere bir tasarım hazırladım. Sorunsuz oldugunu zannediyordum ama su şekilde bir sorunum cıktı. Sistemin kodlaması neredeyse bitt sayılır. Ama veri tabanından gelen veri sayısı arttıkca tabloda cok garip bir kayma meydana geliyor. Normal Dremweawerda yapsam olmazdı sanırım ama kacaırdıgım bir nokta mı var acaba? Neden bu sekilde oluyor.


    Ekran Görüntüleri Ve kaynak Kodu ekte arkadaslar yardmcı olursanız sevinirim ..
  • 19-05-2009, 02:16:32
    #2
    Tavsiyem CSS kullanmanız, bu sayede sorunsuz tasarım çıkarabilirsiniz... CSS konusunda yardımlarda bulunabilirim.
  • 19-05-2009, 02:32:06
    #3
    Css az bucuk biliyorumda madem bu fireworks ne işe yarar Kaymaması icin bir önerin varmı peki
  • 19-05-2009, 10:22:42
    #4
    Arkadaslar sorun hala devam ediyor.. Kafayı yicem kac kez bastan tasarladım yok gene kayıyıor . bir şeyi eksik yapiyorum ama neyi