• 13-05-2009, 11:43:05
    #1
    merhaba arkadaşlar;

    statik sayfamda göstermek üzere hostuma attığım bir wmv uzantılı videoyu embed koduyla gistermek istedim. iyi güzel çalıştı da bunun alttaki player çubuğunu kaldırma şansım var mı? sadece ekran görünsün yani.

    Kod:
    <OBJECT ID="MediaPlayer" WIDTH="550" HEIGHT="400" CLASSID="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95"
    STANDBY="Loading Windows Media Player components..." TYPE="application/x-oleobject">
    <PARAM NAME="FileName" VALUE="http://www.siteadi.com/video.wmv">
    <PARAM name="ShowControls" VALUE="true">
    <param name="ShowStatusBar" value="false">
    <PARAM name="ShowDisplay" VALUE="false">
    <PARAM name="autostart" VALUE="true">
    </OBJECT>
  • 13-05-2009, 11:53:12
    #2
    Alıntı
    <PARAM name="ShowControls" VALUE="true">
    burdaki "true" yi "false" yap dene..
  • 13-05-2009, 12:10:08
    #3
    süpersin
    oldu...
    teşekkürler
  • 14-05-2009, 10:50:45
    #4
    ilkginç bir problemle karşılaştım ya,
    bu video explorer de çalışıyor firefox ta görünmüyor neden acaba?
  • 14-05-2009, 11:52:18
    #5
    kodla ilgili şu kodu çalıştır:

    <object id="MediaPlayer1" width=180 height=50
    classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95"
    codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701"
    standby="Loading Microsoft® Windows® Media Player components..."
    type="application/x-oleobject" align="middle">
    <param name="FileName" value="Stream URL or Full File Path Goes Here">
    <param name="AutoStart" value="True">
    <param name="ShowStatusBar" value="True">
    <param name="DefaultFrame" value="mainFrame">
    
    <!-- BEGIN PLUG-IN HTML FOR FIREFOX-->
    <embed type="application/x-mplayer2"
    pluginspage = "http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/"
    src="Stream URL or Full File Path Goes Here" align="middle"
    width=176
    height=144
    defaultframe="rightFrame"
    showstatusbar=true>
    </embed>
    <!-- END PLUG-IN HTML FOR FIREFOX-->
    
    </object>
    <!-- END GENERIC ALL BROWSER FRIENDLY HTML FOR WINDOWS MEDIA PLAYER -->
    
    <br>
    <a href="Stream URL or Full File Path Goes Here">Click here for standalone player</a>
    Aradaki kısımları kendine göre değiştir..
  • 14-05-2009, 13:05:47
    #6
    kardeş denedim ana firefoxta yine çıkmıyor
  • 14-05-2009, 13:25:09
    #7
    Sen göstermek istediğin dosyanın adresini bana bir yollarmısın.
  • 14-05-2009, 14:28:56
    #8
    [media]http://onlinestadium.net/media/tv.html?http://www.onedergi.com/paul2.wmv[/media] Firefoxta açılıyor bir bak istersen..Kodlarda yanlışlık yapıon heralde
  • 14-05-2009, 15:42:08
    #9
    kardeş ilk verdiğin kodlarda linkleri nereye yerleştireceğim konusunda yardımcı olabilir misin.