Öncelikle diğer tüm konularda bana yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim.
Ama ben genede bitmek bilmeyen sorularıma bir yenisini daha ekleyeceğim.

Şimdi ben youtube,google,yahoo vs... tarzı sitelere video yüklerken başlığın kenarına kendi sitemin adını yazıyorum bunun bana bir yararı olurmu?
Açıklamalı bir cevap olursa sevinirim.
Saygılarımla...

.