• 12-05-2009, 09:25:13
    #1
    Selam

    Öncelikle diğer tüm konularda bana yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim.

    Ama ben genede bitmek bilmeyen sorularıma bir yenisini daha ekleyeceğim.

    Şimdi ben youtube,google,yahoo vs... tarzı sitelere video yüklerken başlığın kenarına kendi sitemin adını yazıyorum bunun bana bir yararı olurmu?

    Açıklamalı bir cevap olursa sevinirim.

    Saygılarımla...
  • 12-05-2009, 09:50:39
    #2
    Page Rank olarak faydasını görmezsin, çünkü youtube google video gibi sitelerden çıkan linkler geçersiz kalıyor,
    Faydası ise sadece tekil hit toplayabilirsin, sitenin adı duyulur ve ziyaret edilir.

    aslında daha bir çok yönü var ama kısaca bu şekilde etkileşim sağlayabilirsin...
  • 12-05-2009, 10:07:05
    #3
    tvo
    Üyeliği durduruldu
    XeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Page Rank olarak faydasını görmezsin, çünkü youtube google video gibi sitelerden çıkan linkler geçersiz kalıyor,
    Faydası ise sadece tekil hit toplayabilirsin, sitenin adı duyulur ve ziyaret edilir.
    Açıklamasını guzel bir sekilde yapmıs katılıyorum aynen
  • 12-05-2009, 10:16:41
    #4
    Zaten tekil hiti buldun mu gerisi kendiliğinden gelir (pagerank ,alexa) . Videoyada sitenin ismini koyarsan hit gelir doğal olarak

    Ama senin forumunda baktım başka sitelerden alıntı sanırım videolar.Birde online izlemek yerine indirme linkleri koysaydın.Çünkü adamın o kadar kotası gitcek (kotalılar için) tekrar izleyemicek.Gerçi kotasızlar içinde aynı durum geçerli.Adam online olarak videoyu izlicek , donmasın die beklicek sonra insan film arşivine ekliyemicak o filmi.Tekrar izlemek istese tekrar videonun inmesini beklicek online olarak izleyebilmek için...Türkiyede bu sistemin fazla (online olarak izleme sistemi) tutcağını sanmıyorum.Yani belli bir yere kadar tutar sonra gelişme olmaz gibime geliyor..
  • 12-05-2009, 16:21:15
    #5
    sahadantv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten tekil hiti buldun mu gerisi kendiliğinden gelir (pagerank ,alexa) . Videoyada sitenin ismini koyarsan hit gelir doğal olarak

    Ama senin forumunda baktım başka sitelerden alıntı sanırım videolar.Birde online izlemek yerine indirme linkleri koysaydın.Çünkü adamın o kadar kotası gitcek (kotalılar için) tekrar izleyemicek.Gerçi kotasızlar içinde aynı durum geçerli.Adam online olarak videoyu izlicek , donmasın die beklicek sonra insan film arşivine ekliyemicak o filmi.Tekrar izlemek istese tekrar videonun inmesini beklicek online olarak izleyebilmek için...Türkiyede bu sistemin fazla (online olarak izleme sistemi) tutcağını sanmıyorum.Yani belli bir yere kadar tutar sonra gelişme olmaz gibime geliyor..
    Gelişirmi bilemem ama sadece bu sistemle 3000 hitim oldu günlük...
  • 12-05-2009, 22:56:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    evet olur mesela reklam yapmış olursun
  • 15-05-2009, 19:50:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşların dediğine katılıyorum bu gibi sitelere milyonlarca ziyaretci gelmektedir eklediğin videolarıda birhayli kişi izliyordur ve koyduğun sitenin adını görüyordur böylece merak edenler oluyor ve siteni ziyaret ediyor böylece sitene ziyaretci kazandırmış oluyorsun
  • 15-05-2009, 21:32:18
    #8
    bence çok faydası olur. en kaliteli trafiği -direkt trafiği- çekmiş olursun. çoğu site için direkt trafik bulunmaz nimettir .
  • 15-05-2009, 21:34:05
    #9
    Misafir
    Ben şahsen youtube'da dizi izlerken üstündeki dizi sitelerine giriyorum ne var ne yok diye mutlaka faydası olur..