Vbulletin Konu Taşıma - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vbulletin Konu Taşıma
6
●
1.917
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Vbulletin Konu Taşıma
09-05-2009, 14:28:04
#1
videolarim
Arkadaşlar vbulletinde bi bölümdeki mesajları başka bölümüne toplu olarak nasıl taşıyabilirim yani tek tek yerine toplu şekilde.
09-05-2009, 14:29:54
#2
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yandaki kutucukların hepsini seçersin taşırsın
09-05-2009, 14:31:55
#3
videolarim
Seçiyorum ancak taşı seçeneği yok
09-05-2009, 14:32:51
#4
webzegs
Kaydır vardır o zaman
09-05-2009, 14:33:39
#5
videolarim
Nasıl yani ne yapmam gerekiyor ?
09-05-2009, 14:47:54
#6
Seza
Arkadaşın dediği gibi hepsini seç kutucuğu vardır ona tıklarsın hepsi seçilir. Sonra konuları kaydır dersin, taşımak istediğin kategoriyi seçersin.
09-05-2009, 14:50:38
#7
Beowulf78
Üyeliği durduruldu
Evet Taşı Yok Zaten Kaydır Diceksin
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler