• 09-05-2009, 14:28:04
    #1
    Arkadaşlar vbulletinde bi bölümdeki mesajları başka bölümüne toplu olarak nasıl taşıyabilirim yani tek tek yerine toplu şekilde.
  • 09-05-2009, 14:29:54
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yandaki kutucukların hepsini seçersin taşırsın
  • 09-05-2009, 14:31:55
    #3
    Seçiyorum ancak taşı seçeneği yok
  • 09-05-2009, 14:32:51
    #4
    Kaydır vardır o zaman
  • 09-05-2009, 14:33:39
    #5
    Nasıl yani ne yapmam gerekiyor ?
  • 09-05-2009, 14:47:54
    #6
    Arkadaşın dediği gibi hepsini seç kutucuğu vardır ona tıklarsın hepsi seçilir. Sonra konuları kaydır dersin, taşımak istediğin kategoriyi seçersin.
  • 09-05-2009, 14:50:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Evet Taşı Yok Zaten Kaydır Diceksin