Yabancı Blog Açma - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yabancı Blog Açma
3
●
1.005
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Yabancı Blog Açma
22-04-2009, 12:16:21
#1
a0z
Üyeliği durduruldu
Blogspottan ingilzce içerikli blog açarsak sandboxa girme tehlikesi nedir?
22-04-2009, 13:46:54
#2
R3PL4
Neden sandboxa dussun ki?
22-04-2009, 13:49:59
#3
teknohaberci
Bunun yabancısı Türkü olmaz.Eğer ilk baştan link kasarsan,ha bire backlink alırsan hangi dilden olursan ol girersin.Yavaş ve emin adımlarla gitmek lazım.
22-04-2009, 14:28:18
#4
Cinan
Arkadaşlar gerekli bilgileri vermiş
Az konu ac ama güncel tut ve link al
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler