• 05-02-2023, 18:46:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    hemen yanlış anlamayın siteden bahsediyorum :d
    pagespeed = performans mı nasıl artılır ?
  • 05-02-2023, 18:46:55
    #2
    baya korktum başta
  • 05-02-2023, 18:47:43
    #3
    Forumun yaş ortalaması ilerlediği için bu konuları görmeyi bekliyordum düşğncesi ile girmiştim...
  • 05-02-2023, 18:48:29
    #4
  • 05-02-2023, 18:48:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumun yaş ortalaması ilerlediği için bu konuları görmeyi bekliyordum düşğncesi ile girmiştim...
  • 05-02-2023, 18:51:48
    #6
    Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hemen yanlış anlamayın siteden bahsediyorum :d
    pagespeed = performans mı nasıl artılır ?
    Hocam kasti yazdininz değil mi 😂
  • 05-02-2023, 18:52:24
    #7
    Sizde mi? Siteniz de mi?
  • 05-02-2023, 18:54:18
    #8
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumun yaş ortalaması ilerlediği için bu konuları görmeyi bekliyordum düşğncesi ile girmiştim...
    Durun hocam daha o kadar yaşlandık denilemez sanırım.
    En fazla 50-55 oldu bizim devreler diye düşünüyorum ki bu yaşlarda da performans kaybını bilemiyorum maazallah.
  • 05-02-2023, 18:56:15
    #9
    Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durun hocam daha o kadar yaşlandık denilemez sanırım.
    En fazla 50-55 oldu bizim devreler diye düşünüyorum ki bu yaşlarda da performans kaybını bilemiyorum maazallah.
    Hocam ben şuan 33 üm ama kayıt olduğum zamanlarda 18 dim. Şimdi o tarihlerde 30 lu olanlar tam performans kaybı dönemine denk geliyor da o yüzden