Kendiliğinden PDF açılıyor ? :S - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kendiliğinden PDF açılıyor ? :S
0
●
404
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Kendiliğinden PDF açılıyor ? :S
29-03-2009, 18:15:00
#1
mustafa416
sitemi açtığımda kendiliğinden 2 tane PDF dosyası açıyor...neden olabilir bu?
site: tribuncuyuz.com
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler