• 22-03-2009, 22:28:50
    #1
    Selam arkadaşlar

    Benim blogcuda bir blogum var onun için sitemap oluşturmak istiyorum bu mümkünmü? Mümkünse nasıl yapabilirim? İyi bir anlatım olursa sevinirim

    Saygılarımla...

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
  • 22-03-2009, 22:49:34
    #2
    Mesajın tamamını kalın (bold) yazmak yasak. Editle istersen, banlanabilirsin.
  • 22-03-2009, 22:50:49
    #3
    Bilmiyordum açıkçası uyarın için teşekkürler...
  • 22-03-2009, 22:56:03
    #4
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    site haritası eklemene gerek yok, bunun en kısa yolu olarak pingletmektir.

    Site haritası programı kullanacaksanda Gsite Crawler derim..