• 29-01-2007, 20:36:28
    #19
    Üyeliği durduruldu
    cinbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısaca illegal olan herşey tutar ...
    ewt kesinlikle doğru ama uzun süre gider mi bilmem
  • 29-01-2007, 20:37:24
    #20
    Cagatayh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum mu tutmaz ?


    Eğer kopyala yapıştır ile açarsan siteyi tabi tutmaz .
    Eğer orta okulu çocuğu isen forum açarsan tutmaz.
    İçerik 0 ise tutmaz.
    İlgilenmezsen tutmaz.
    Emek harcamazsan tutmaz.
    Kopya vbullettin kullanırsan tutmaz.
    5 ayda pes eder kapatırsan tutmaz.
    Para harcamadan ücretsiz domain de forum kurarsan tutmaz.
    İşini ciddiye almazsan tutmaz.
    Millete yardım olacağı halde her konuda sobet edersen tutmaz.


    Eğer tersini yaparsan, çok örneği var.
    Herkes forum tutmaz diyor
    forum sitesi bi dünya var ülkede
    hepsi senin bu saydıklarını yapıcam diye açıyo ama sonu hüsran oluyor
  • 30-01-2007, 02:23:42
    #21
    rapozof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum sitesi bi dünya var ülkede
    hepsi senin bu saydıklarını yapıcam diye açıyo ama sonu hüsran oluyor
    bence forumdan para mara kazanılmaz forum acan adamın parası vardır zevk için açar tuttuktan sonra da gelen parayla masraflarını karşılar falan (türkçe forumlar)
  • 30-01-2007, 12:53:48
    #22
    belli bir konuya özel,kaliteli bilgili kullanıcılara sahipsen o forum herzaman tutar
  • 30-01-2007, 19:38:54
    #23
    Benim fikrim; Forum açıp 20 - 30 katagori eklemeyle site felan olmaz.

    Belli bir konu üzerine açarsan, elinde iyi bilgi arşivi varsa ve bu konuyla ilgilenen içeriğe paylaşım yapabilecek sağlam bi çevren olursa tutar. misal: R10.net

    bunun dışında forum sitesi diye bir site olucağını düşünemiyorum. Bunun dışında iyi bir web siteniz varsa onu forumla destekleyebilirsiniz. misal: digitalpoint.com

    Yoksa script kurup hit göndermeyle forum olmaz. misal: vermicem her yerde var zaten
  • 04-02-2007, 19:22:02
    #24
    Platin üye
    içerik çok önemli...

    ben aradığımı internette bir türlü bulamıyordum,herkes para için site açıyor çünkü,herkes güncel şeyleri seviyor...


    bende sıkıldım aradıklarımı internete aktarmaya başladım,nemi arıyorum,müzik ama herkesin dinlediği müzik değil

    enstrümantal müzik

    bu altı ay içinde türkiyede tek,dünyada da sayılı adresler arasına girmeyi planlıyorum,böylece hem kendimi geliştireceğim hemde insanlara hizmet götüreceğim

    arşivimi 15 gb ta çıkaracağım belki seneler alacak ama olsun..


    işin püf noktası hizmettir bence,para onu takip eder...

    sırf para için site açılmaz,webmasterlik becerin varsa başka bir becerinle birleştir ve orjinal bir site aç...

    her yerde forum var,ama webmaster olarak neden r10 na giriyoruz,çünkü işini bilenler burada.....


    birazda sabır lazım...
  • 06-02-2007, 12:52:46
    #25
    Cagatayh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum mu tutmaz ?


    Eğer kopyala yapıştır ile açarsan siteyi tabi tutmaz .
    Eğer orta okulu çocuğu isen forum açarsan tutmaz.
    İçerik 0 ise tutmaz.
    İlgilenmezsen tutmaz.
    Emek harcamazsan tutmaz.
    Kopya vbullettin kullanırsan tutmaz.
    5 ayda pes eder kapatırsan tutmaz.
    Para harcamadan ücretsiz domain de forum kurarsan tutmaz.
    İşini ciddiye almazsan tutmaz.
    Millete yardım olacağı halde her konuda sobet edersen tutmaz.
    -

    Eğer tersini yaparsan, çok örneği var.
    Herkes forum tutmaz diyor
    Katılıyorum
  • 06-02-2007, 13:08:57
    #26
    Açıkça günümüzde gereksiz olan ancak tutulan bir çok forum sitesi var.Bunun tek sebebi ise adam piyasadaki tüm kategorileri açıyor foruma,sağda solda her forumda reklam postlari atiyor.boylece tutuyor.

    oldukça gereksiz bir davranış biçimi.
  • 06-02-2007, 23:41:39
    #27
    ya bakıyorumda forum sitesi benim sitede ama yapacak başka bir işim yokki frmtr ciddi.com sanalpaylas.com bunlar hele frmtr.com en hızlı büyyen siteler arasında.. ama Dediğiniz gibi ordan burdan bi bakıyorum bi bölüm arıyacam karıştırıyorum nerde bu diye onların kategorisinin yarısı kadar bölümlerim var