Cagatayh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum mu tutmaz ?


Eğer kopyala yapıştır ile açarsan siteyi tabi tutmaz .
Eğer orta okulu çocuğu isen forum açarsan tutmaz.
İçerik 0 ise tutmaz.
İlgilenmezsen tutmaz.
Emek harcamazsan tutmaz.
Kopya vbullettin kullanırsan tutmaz.
5 ayda pes eder kapatırsan tutmaz.
Para harcamadan ücretsiz domain de forum kurarsan tutmaz.
İşini ciddiye almazsan tutmaz.
Millete yardım olacağı halde her konuda sobet edersen tutmaz.
-

Eğer tersini yaparsan, çok örneği var.
Herkes forum tutmaz diyor
Katılıyorum