• 13-03-2009, 14:21:27
    #1
    Mrb Arkadaşlar.Domaınım ıle Domains.Live'ye kayıtlıyım.Diğer İsimli Mailleri Alabiliyorum ama admin,info vs mailleri cpanelden almak lazımmış sanırım.Bırde bunu aldığımız zaman msn uzerınden nasıl açıcaz bilgisi olan paylaşırsa sevınırım saolun.
  • 13-03-2009, 14:22:04
    #2
    Misafir
    http://www.passport.net üzerinden alabilirsiniz.
  • 13-03-2009, 14:28:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    "webmaster01" arkadaşın dediği sayfadan msn şeklinde kayıtlayabilirsin daha sonra onaylıyabilirsin. admin info gibi adresler domains.live dende alınıyor fakat orda bir uyarı veriyor onaylarsan alabiliyorsun fakat mail alma gönderme konusunda sıkıntı oluşturur mu bilgim yok onun dışında mail sunucun düzgün çalışıyorsa panelinden domaini açıp msn olarakta onaylaman ister kendi websitenin mail panelinden istersende outlook kaydı girerek outlooktan kontrol etmen mümkündür.
  • 13-03-2009, 14:33:36
    #4
    https://accountservices.passport.net...vv=450&lc=1055

    msn açın sonra cpanel açtığınız mail adresine mail gelecek ve o mail ile msn adresini doğrulayın
  • 13-03-2009, 14:50:21
    #5
    malesef olmadı yapamadım sanırım :S
  • 13-03-2009, 17:15:46
    #6
    olması lazım çünkü bu şekilde açıyorum ben kendime mail ve msn adreslerini
  • 08-05-2009, 22:57:21
    #7
    Konuyu hortlatıyorum ancak aynı problemi şu anda ben yaşıyorum. Domain live'dan admin, info gibi hesaplar açamıyorum.


    Yukarıda verilen https://accountservices.passport.net...vv=450&lc=1055 adresinden de açamıyorum.

    "E-posta adresinizin @ simgesinden sonraki bölümü (live.com, hotmail.com, msn.com veya passport.com gibi) "ayrılmış bir etki alanının" parçasıdır. Lütfen başka bir e-posta adresi yazın."

    Hatasını alıyorum. Alan adım gen.tr uzantılı. Sanırım sorun bundan kaynaklanıyor. Yardımcı olabilecek birisi var mı acaba ?
  • 08-05-2009, 22:59:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kardeş hotmail.com dan al ve mx kayıtlarını değiş o zman olur
  • 08-05-2009, 23:04:37
    #9
    Hotmail.com derken neyi kastediyorsunuz ? Biraz açar mısınız ? Domain Live'a kayıt oldum. (mx vs değiştirdim)

    Normal kullanıcılar için Live ID (MSN-Mail) açabiliyorum ancak admin, info vb. şekillerde açamıyorum.