• 11-03-2009, 23:16:27
    #1
    Merhaba.Kısa bir süre önce hostumu taşıdım.Ancak siteleri taşıdıktan sonra sürekli siteler taşıdığım zamana dönmeye başladı.Yani ne yaparsam yapayım siteler hep eski haline dönüyor.Host cuya sordum bana ns ler tam oturmamıştır dedi ancak neredeyse 2.hafta oluyor bu kadar uzun sürede de ns lerin oturmaması bir garip değilmi?
  • 12-03-2009, 05:59:36
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 haftada oturması lazimdi. eski serverdeki dosyaları silin sorun daha çabuk çözülür
  • 12-03-2009, 13:08:26
    #3
    evet haklısın bu tamamen aklımdan çıkmış teşekkürler