Merhaba arkadaşlar
Ben mybb forumuma yeni tema yapıyorum. R10da en altta Hızlı Yeni tema seçeneği var ya. Ben onu mybb forumuma eklemek istiyorum. Ama seçenekli olmasını istemiyorum. 2 tane ufak resmi yan yana gözükecek şeklinde headere ekleyip ona tıklayınca yeni tema aktif olmasını nasıl sağlayabilirim?
Tema Seçimi Menüsünü Değiştirmek
0
●448