Alıntı
Arkadaşlar nakitreklam.com dan sakın reklam almayın.1,5 aydır nakitreklamdan raklam alıyorum ve toplam alacağım para en son 108 ytl ve 3 gün önce nakitreklam kontrol panelime girmeye çalıştığımda böyle bir kullanıcı sistemde kayıtlı değil uyarısı aldım.Üyeliğimi silmişler ve 1 kuruş para dahi vermediler ve tarafıma bilgilendirme mesajı bile atmadan habersiz üyeliğimi silmişler ve kendi emeğimle kazandığım 108 ytl hepsine haram olsun inşallah..
bide kendi sitelerinde üyelik sözleşmesinde şu madde var;
Nakit Reklam hiç bir sebep göstermeden yayıncının birikmiş kazancını ödeyerek hesabını kapatma hakkına sahiptir
eğer burda nakitreklam yöneticilerinden varsa onlara söylüyorum,Hani sizin şirket misyonunuz,burda emek harcıyoruz 2 dakkada üzerinizie geçiriyosunuz paraları utanın..sakın burda reklam yayınlamayın paranız bi güzel birikir ancak ödeme zamanında hesabınızın silinmiş olduğunu görünce emekleriniz boşa gider benden söylemesi...
NOT: Eğer nakitreklamdan yetkili birileri varsa her türlü belgeyle bu olayı burada kanıtlarım,yolladığım maillerin kayıtları ve kontrol panelimdeki kazandığım para ve tıklama ve gösterim raporlarının belgeleri var,gerekirse yayınlarım onlarıda...
Konuyla hiçbir alakam yoktur arkadaşlar, bir webmaster sitesinde bu yazıyı gördüm paylaşmak istedim ! görüşünüz nedir ? isteyenlere kaynak linkini pm den gönderebilirim, yanlız o maddeye benimde kafam takılmıştı ve bunuda kendilerine sormuştum
__________________________________________________ _______________________
Soru PhotoFatih 4. Nakit Reklam hiç bir sebep göstermeden yayıncının birikmiş kazancını ödeyerek hesabını kapatma hakkına sahiptir.
ben bu maddede hesabımı kapatıp parayıda vermemezlik yaparlarmı diye sormuyorumki !
ben bu maddede sorgusuz sualsiz kapatırız diyorsunuz ! çok iyi bir kazanç sağlayan bir kullanıcıyı o halde siz birikmiş kazançlarını eline tutuşturup kapı dışarı edebilirsiniz ?
__________________________________________________ ____________________
Cevap ReFLeX
eğer kazanç karşılıklı olmuyorsa, sitenizden hiç geridönüş alamıyorsak birikmiş kazancı ödeyerek reklam kullanımını durduruyoruz, gayet normal birşey bu.
Konu Linki; https://www.r10.net/internetten-para-...i-yayinda.html