Default tema kullanıyorum ve memberinfoda değişiklik yapmadım.Hatta garanti olsun diye orjinale döndür seçeneğini de kullandım ama yine de sonuç aynı.
Bu enteresan ve bir o kadar da sinir bozan bu sorunu nasıl hallederim arkadaşlar ?
Yardımcı olursanız çok sevinirim

şimdiden hepinize teker teker teşekkürler