Arka plandaki müzik hakkında.
16
●1.680
- 18-01-2007, 22:01:10Hayalinde Kayboldum arkadaşlar sitemin adı bu.bii index attım arka plana müzik koydum bilgisayarımda sorunsuz çalışıyor. fakat hosta yükledim şimdi siteye girdiğinde neden çalmıyor...bilgisi olan arkadaşlar yarımcı olursanız memnun olurum. kullanmış olduğum kodlar dışında başka arkaplan müzüği için kodlarınızıda paylaşırsanız sevinirim.şimdiden teşekkürler.
- 18-01-2007, 22:39:28Üyeliği durdurulducvp vermicektim ama yenisin kuralları bilmiosun die bi seferlik affedip cvp vereyim bariHAŞHAŞİN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

http://www.hayalindekayboldum.com/uyan.wav
şarkıyı burdan çalmaya çalışıyor,adres doru mu sence? - 18-01-2007, 23:48:25kod doğruda wav dosyasını ftp ye göndermemişsin
http://www.hayalindekayboldum.com/uyan.wav - 19-01-2007, 09:52:29Üyeliği durduruldubu kodla wma da çalabiliyorduk değil mi? O.o
