• 18-01-2007, 22:01:10
    #1
    Hayalinde Kayboldum arkadaşlar sitemin adı bu.bii index attım arka plana müzik koydum bilgisayarımda sorunsuz çalışıyor. fakat hosta yükledim şimdi siteye girdiğinde neden çalmıyor...bilgisi olan arkadaşlar yarımcı olursanız memnun olurum. kullanmış olduğum kodlar dışında başka arkaplan müzüği için kodlarınızıda paylaşırsanız sevinirim.şimdiden teşekkürler.
  • 18-01-2007, 22:23:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Mesajlarınızın tamamını bold ile yazmayın, ban sebebi. 1 sefere mahsus ben düzeltiyorum, tekrarında ban atarım.
  • 18-01-2007, 22:39:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    HAŞHAŞİN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayalinde Kayboldum arkadaşlar sitemin adı bu.bii index attım arka plana müzik koydum bilgisayarımda sorunsuz çalışıyor. fakat hosta yükledim şimdi siteye girdiğinde neden çalmıyor...bilgisi olan arkadaşlar yarımcı olursanız memnun olurum. kullanmış olduğum kodlar dışında başka arkaplan müzüği için kodlarınızıda paylaşırsanız sevinirim.şimdiden teşekkürler.
    cvp vermicektim ama yenisin kuralları bilmiosun die bi seferlik affedip cvp vereyim bari
    http://www.hayalindekayboldum.com/uyan.wav
    şarkıyı burdan çalmaya çalışıyor,adres doru mu sence?
  • 18-01-2007, 23:29:42
    #4
    public_html dosyasını içinde wav dosyası yoksa başka biryeremi koyucam
    kaynağı görüntüleyip..kodu yanlış mı kullanmışım acaba bakarmısınız.
  • 18-01-2007, 23:48:25
    #5
    wav dosyasını index klasörünün içine atacaksın.
  • 18-01-2007, 23:48:25
    #6
    kod doğruda wav dosyasını ftp ye göndermemişsin
    http://www.hayalindekayboldum.com/uyan.wav
  • 18-01-2007, 23:52:15
    #7
    gönderdim yaa.public_html dosyasının içinde index ile alt alta duruyorlar.
  • 18-01-2007, 23:54:01
    #8
    arkadaşlar şuan çalmaya başladı..fakat çok kısa başlangıçta çalıp bitiriyor.sonuna kadar devam etmiyor
  • 19-01-2007, 09:52:29
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bu kodla wma da çalabiliyorduk değil mi? O.o