• 19-01-2007, 12:42:58
    #10
    BlackPhoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kodla wma da çalabiliyorduk değil mi? O.o
    . dene
  • 19-01-2007, 13:09:36
    #11
    Misafir
    <embed src=http://www.istedigin url.com-net-org/mp3 yada wav dosyasının adı.mp3.-wav. HIDDEN=true height=0 width=0 autostart=true restart=true loop=false></embed>

    yapabilirsin hadi kolay gele
  • 19-01-2007, 15:41:28
    #12
    HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    index.html 'nin icinde,
    <bgsound src ="uyan.wav">
    yazan yeri ;
    <bgsound src="uyan.wav" loop="-1">
    olarak değiştirirsen sürekli çalar..
    arkadaşım değişikliği yaptım fakat düzelmedi..başlayıp hemen bitiriyor aynı.
  • 19-01-2007, 16:20:17
    #13
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşım biraz yaratıcı ol -1 olduğunu sanmıyorum 0 dene , 1 dene , 10000 dene 1000000 dene bişiler yap böle her burda denileni deneyip sorma tekrar.bu dediklerimi dene bakalım bende tam hatırlamıyorum hiç sitede şarkı çaldırmadığım için o kodlada fazla ilgim olmadı.
  • 19-01-2007, 16:35:56
    #14
    arkadaşlar bu söyledikklerinizi denedim fakat değişmiyor..çalmaya devam etmeden bitiyor..Hayalinde Kayboldum lütfen bii çare bulun.
  • 19-01-2007, 17:19:29
    #15
    ya bende yuaptımm çalışıyor çok gsl olmuş
  • 20-01-2007, 19:27:18
    #16
    Hayalinde Kayboldum Arkadaşlar problemi hallettim..benim hostumu kayyo sağlıyordu.. değiştirdim başka bir yer sağlıyor şu an ve problemim düzeldi..yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim.
  • 20-01-2007, 22:03:10
    #17
    Misafir
    HAŞHAŞİN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayalinde Kayboldum Arkadaşlar problemi hallettim..benim hostumu kayyo sağlıyordu.. değiştirdim başka bir yer sağlıyor şu an ve problemim düzeldi..yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim.
    hatta