• 13-01-2007, 16:35:59
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar baktım ama ben göremedim sanırım bu konu için en uygun yer burasıydı sanırım.

    Ben port açmak istiyorum.
    Origo ASR 8000 modem kullanıyorum.
    istediğim portları nasıl açabilirim? Şimdiden teşekkürler.
  • 13-01-2007, 16:47:59
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Çok teşekkürler. Bir sorum daha olacak.

    Port Start / Port End Kısımlarına ne yazacağım? Tam anlamadım
  • 13-01-2007, 16:49:44
    #4
    birden fazla portu açmak istiyorsan yani belirli ip aralığındaki portu açmak istiyorsan starta başlangısı stopa bitişi yazacaksın

    210.10.10.1

    210.10.10.20 gibi
  • 13-01-2007, 17:32:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    port start = port end = private port = hangi portu açmak istiyorsan. host ip de senin ip numaran.. ağ ip si.

    ör:

    Start = stop = private = 1415 olsun ağ ip nonu öğrenmek için : başlat > cmd.. orada ipconfig yaz. ip numaranı görürsün. host ip e de onu yaz. Hem TCP hem UDP port açman gerekebilir duruma göre
  • 13-01-2007, 18:07:25
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    teşekkürler arkadaşlar portları açtım şimdi işlemlerime devam edeceğim çok sağolun..