V bulletini Türkçeleştirme - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
V bulletini Türkçeleştirme
3
●
380
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
V bulletini Türkçeleştirme
04-02-2009, 23:25:37
#1
webmaster_2
Arkadaşlar ben v bulletin kurulumunu gerçekleştirdim ancak sitenin genelinin ve panelin lisanını türkçe yapmak istiyorum bunun için ne yapmalıyım acil yardım ederseniz çok sevinirim
Şimdiden teşekkürler
04-02-2009, 23:27:57
#2
designerx5
kurduğun sürüme göre türkçe dil dosyasını yüklemen lazım.Bulamazsan msn adresini pm at,yardımcı olayım.
04-02-2009, 23:52:00
#3
sant9
surumu yaz tr dosyasını gondereyım
04-02-2009, 23:54:04
#4
webmaster_2
sürümüm 3.8.1 ( son sürüm ) : ) acil yardımcı olursanı çok sevinirim : )
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler