• 25-01-2009, 23:46:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet arkadaşlar konu başlığını çok düşündüm ama böyle anlamsız birşey çıktı kusura bakmayın Şimdiki konumuz çok sitesi olan webmasterları ilgilendiriyor Cute ftp yi açtınız 40 -50 siteyi kaydettiniz ve istediğiniz gibi siteler arasında dosya transferi vb işlemelr yapıyorsunuz, ama gün geldi pc yavaşlamaya başladı format atılacak sizde en ufağından cute ftpdeki 50 siteyi tekrardan kullanıcı adı , hosting adı gireceksinizve bu çok zahmetli bir iş ama bununda çözümü var. Direk format atmadan önce bütün sitelerimizi kopyalayıp format atıpğ cute ftp yi kurdukdan sonra dosyayı programdan çalıştırıp bütün sitelere ulaşıyorsunuz

    Evet arkadaşlar format atmadan öncekiyapılacak işlemler ;
    Cute ftp ‘yi açıyoruz Tools> Site Manger > İmport / Export ftp sites ‘e tıklıyorsunuz karşımıza bir pencere geliyor oradan EXPORT‘u seçiyoruz Sonra Text linkini seçip ileri diyoruz karşımıza bütün sitelerinin verisini kayıt edeceğimiz dosyyı nere kayıt edeceğini soruyor ve D klasorune kayıt ediyoruz.
    Şimdi formata başlıyoruz bilgisayarı tekrardan kuruyoruz ve CUTE FTP programını tekrar kuruypruz ve aynı menuden
    Tools> Site Manger > İmport / Export ftp sites ‘e karşımıza gelen seçeneklerden IMPORT’u seçiyoruz sonra ileri iler diyoruz karşımıza gelen ekrandan demin kaydettiğimiz dosyayın yerini belirleyip son diyoruz ve bütün siteler direk gene Ftp listenizde ama birkötü yanı var şifreler gelmiyor artık şifreleri tek tek elimizle gireceğiz.
    -----------------
    Bu makale Aycan.Net tarafından yazılmıştır Link verilmeden alıntı yapılması yasaktır.
    Verilecek Link : CuteFtp’de siteleri direk kopyalamak | Aycan.net | Kişisel bişiy
    -----------------
  • 26-01-2009, 14:36:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir makale olmuş, Bilmeyenler için ideal bir paylaşım. Teşekkürler (:
  • 26-01-2009, 19:49:29
    #3
    +rep desem bu hasta halimle
  • 26-01-2009, 19:51:44
    #4
    Güzel bir makale teşekkürler
  • 27-01-2009, 02:48:31
    #5
    Çok sağol. Hep yakınmışımdır bundan
  • 27-01-2009, 03:16:34
    #6
    şifreleri kaydetmemesi kötü.
  • 27-01-2009, 11:32:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler.
  • 28-01-2009, 14:03:55
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    paylaşım güzel peki bu işi yapıp şifreleride kopyalayacak başka bir ftp programı varmı bildiğiniz
  • 28-01-2009, 14:21:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler bu bana lazımdı