• 05-01-2009, 14:10:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Alışveriş Sitesi Açmak Gibi bi Düşüncem Var Fakat Bunun İçin bir Vergi Gibi Birşey Gerekiyormu Acaba.
    Teşekkürler.
  • 05-01-2009, 14:14:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Alış-veriş siteleri çoğunlukla vergi ödüyor diye biliyorum fakat nasıl bir alış-veriş sitesi yapıcaksınız? Kendi ürünlerinizmi yoksa gittigidiyor gibi birşeymi?
  • 05-01-2009, 14:34:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kendi Ürünlerimi
  • 05-01-2009, 14:41:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yok vergiye ihtiyacın yok yani ben kendi web sitesi için vergi vereni görmedim işyerinin zaten bi vergi levhası var gerek olmayacaktır. Hayırlı işler.
  • 05-01-2009, 15:10:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tamam Teşekkürler.