Bu domain jenerik mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu domain jenerik mi?
20
●
1.678
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Bu domain jenerik mi?
1
2
3
14-11-2008, 22:07:07
#1
LordSebbo
karabasan.net domaini geçti elime. Tereddütteyim.
Bu domain jenerik midir değil midir?
14-11-2008, 22:09:27
#2
Erdem
Jenerik
14-11-2008, 22:17:03
#3
Xander01
Üyeliği durduruldu
Jeneriklerin Jeneriği bir domain , bunun üstüne varya şehir efsaneleri+korku içeriğini konu alan bir site yapılır ki tadından yenmez valla
Dipnot: Birde Pr2 imiş güzel domain harbiden.
14-11-2008, 22:26:01
#4
sarp
Hem jenerik hem ful projelik
14-11-2008, 22:25:47
#5
LordSebbo
ciddi mi yaw
hikayeoku.com u sattım
iyi bi alışberişti o zaman
14-11-2008, 22:34:42
#6
ozzyynl
Domain cok guzel vede jenerik
14-11-2008, 22:39:56
#7
alisisman61
Gerçekten hoş domain ve jenerik
14-11-2008, 22:41:31
#8
LordSebbo
kaça satsam acaba.
14-11-2008, 22:49:09
#9
ozzyynl
domain olarak satma bence guzel fazla ugrasmadan icerik ekleyip kelimelerinde iyi yere getirerek hitli cok i yi fiata satabilirsin.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler