Arkadaşlar Bilen bilir plesk panellerden vbulletin yedek alırken (admincpden) 2mb iniyor bunun için ben db nerden indireyim kesin çalışması için sorun çıkmaması için veya program fln bi şey varmı ?

Teşekkürler