• 14-01-2009, 18:30:23
    #19
    Koyun can derdinde kasap et derdinde
  • 14-01-2009, 19:27:04
    #20
    Adamın iTrader'ı yok bir şeyi yok. Nasıl güvendiniz anlamıyorum ki..
  • 14-01-2009, 21:39:26
    #21
    enginBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyide ben emlakcı değilimki
    domaini emlakçılara sata bilirsin iy fiyata.