Hocam kendiniz üretmiyorsanız mantıklı ama tedarik ederek ürün satmak zor. Yüksek kesintiler var çünkü. Kendi siteniz ile satış yapmak daha iyi olabilir tedarik mantığında. Kendi sitenizde e ticaret yapmaya başladığınızda ilk etapta şirket açma yükümlülüğü yok. Bir denersiniz tutarsa şirket açarsınız. Ama direk şirket açıp pazaryerlerinden başlamak biraz stres yapar insanda.
Bireysel e ticaret sitesi açma konusunda sorularınız olırsa yazabilirsiniz
E-ticaret hakkında (r10 +)
9
●142