Domain Neden Bosalmıyor ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Domain Neden Bosalmıyor ?
2
●
438
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Domain Neden Bosalmıyor ?
03-11-2008, 19:20:03
#1
HDW
Sitenin Bosalması Gerekdiği Halde Bosalmıyor..REDEMPTIONPERIOD Ne Anlama Geldiğinide Bilmiyorum
yardım edersenız
Bitis Tarihi: 17-Sep-2008
Kaydedilme Tarihi: 17-Sep-2007
Domain Durumu: REDEMPTIONPERIOD
03-11-2008, 19:21:27
#2
gangan
aa domain boşalır mı hiç
domainin normal süresinin bitmesinden sonra 3 aylık bir silinme sürecine giriyor. bu süreç sonrasında boşalıyor
03-11-2008, 19:23:34
#3
HDW
gangan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aa domain boşalır mı hiç
domainin normal süresinin bitmesinden sonra 3 aylık bir silinme sürecine giriyor. bu süreç sonrasında boşalıyor
tamam tesekkür ederim
1 ay sonra bosalıor yane
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler