• 23-10-2008, 19:47:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar söyle bir dizüstü bilgisayar a 600 ytl istendi.

    Marka : Casper Nirvana
    İşlemci : İntel Cent. Duo 1.73 T2250
    Ram 2Gb sanırım ddr2 bilmiyorum tam
    HDD : 80 gb
    Ekran Kartı 128 mb
    DVD Writer wifi fln filan

    Sizce 600 ytl çok mu bu laptop a ?
  • 23-10-2008, 20:23:35
    #2
    sanırım çok :s
  • 23-10-2008, 20:24:28
    #3
    ekran kartı çok düşük
  • 23-10-2008, 20:30:50
    #4
    2gb ddr2 ram burda 100 ytl fln
  • 23-10-2008, 20:47:59
    #5
    bende bi fiyat sorim

    Marka : Datron
    İşlemci : İntel Cent. Duo 1.73 T5520
    Ram 1Gb
    HDD : 80 gb
    harici 256 ekran kartı
    DVD Writer wifi fln filan

    600 ytl istendi
  • 23-10-2008, 20:53:28
    #6
    noxious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bi fiyat sorim
    Marka : Datron
    İşlemci : İntel Cent. Duo 1.73 T5520
    Ram 1Gb
    HDD : 80 gb
    harici 256 ekran kartı
    DVD Writer wifi fln filan
    600 ytl istendi
    seninkinin rami az o kadar etmez bence
  • 24-10-2008, 19:37:06
    #7
    Leptosa ver 600 lirayı ekran kartı haricimi onuda sor.

    noxious
    İkinci else 400 de ısrar edin enayi bulmadığı sürece o paraya satamaz satıcı.
  • 27-10-2008, 10:51:56
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fiyatdan ziyade laptopda Dell i tercih edin derim. Konfigrasyonlara baktığımızda eksik yönleri olabilir fakat konfigrasyonlara hic bir firma benim laptopum ısınır.. ısınma sorunu yapar diye yazmaz.. Yani bi makina ısınıyorsa islemcisi hızı yarı yarıya düser.. İlla Dell alın demiyorum ama laptop alırken o laptopu kullanmış kişilere muhakkak danışın.