Arkadaşlar söyle bir dizüstü bilgisayar a 600 ytl istendi.
Marka : Casper Nirvana
İşlemci : İntel Cent. Duo 1.73 T2250
Ram 2Gb sanırım ddr2 bilmiyorum tam
HDD : 80 gb
Ekran Kartı 128 mb
DVD Writer wifi fln filan
Sizce 600 ytl çok mu bu laptop a ?
Fiyat Danışmak İstedim
7
●556
- 23-10-2008, 20:53:28seninkinin rami az o kadar etmez bencenoxious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2008, 10:51:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.fiyatdan ziyade laptopda Dell i tercih edin derim. Konfigrasyonlara baktığımızda eksik yönleri olabilir fakat konfigrasyonlara hic bir firma benim laptopum ısınır.. ısınma sorunu yapar diye yazmaz.. Yani bi makina ısınıyorsa islemcisi hızı yarı yarıya düser.. İlla Dell alın demiyorum ama laptop alırken o laptopu kullanmış kişilere muhakkak danışın.