tarayıcımda ikonlar görünmüyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
tarayıcımda ikonlar görünmüyor
0
●
75
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
tarayıcımda ikonlar görünmüyor
04-08-2020, 12:38:04
#1
mrbold
r10 da örneğin adam roket ikonu koyuyor başlığa bende kare bir şekilde görünüyor. işletim sistemim windows 7 böyle sorun yaşayan oldumu hiç. internette de pek bişey bulamadım. microsoft edge kullanıyorum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler