• 04-11-2006, 19:58:56
    #1
    vys
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar herhangi bir siteyi seo ya uyarlamak istediğimde ne yapmam gerek bunun için herhangi bir makale var mı
  • 04-11-2006, 20:05:50
    #2
    https://www.r10.net/google-optimizasyon/
    makale değil kocaman bölüm var
  • 04-11-2006, 20:09:35
    #3
    vys
    Üyeliği durduruldu
    pardon hocam yanlış anladınız galiba

    örnek
    r10.net forumdisplay.php=a3123 yerine iteyi-search-engine-optimization-ya-uyarlamak.html olmuş r10 da tamam bu vbulletin için hazır bir eklenti ama öelimde bir site veya bir scriptlerin linlerini nasıl seoya uyarlarım.
  • 04-11-2006, 20:13:52
    #4
    kardeş tamamda ilk mesajın öle sölemiyo
    htaccess olayından bahsediyorlar ama bilgim yok yardım eden çıkabilir
    yada arama yapabılırsın
  • 04-11-2006, 21:14:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bunun belli bir düzeneği yoktur.

    her site script için farklıdır.

    örnek bir .htaccess indir

    sonra kendi sitene göre uyarla
    Mantığı Açıklarsak...

    RewriteRule ^eski.html site.php?do=eski gibi
  • 04-11-2006, 21:21:23
    #6
    seo dedigin basit bişey degildir kelimelerle arama motorlarından full verim almaktır örnek spamda bir seodur fakat tasvif edilmeyeninden
    seo site tasarım aşamasındayken çıkar genelde
    sana bir örnek her sayfaya
    title ekle ve herbiri farklı olsun aralara virgül koyma 5 kelimeyi geçme
    keywırd kelimelerin150 karakteri geçme her kelime arasına virgül ve boşluk koy bu sayade bir bakıma seo yapmış olursun
    otomatik oluşan sayfalarınada örnegin yeni üye olan birisi için keyi titleyi de datalarından alarak ayarlayabilirsin

    gerçi r10 dakilerden daha iyi olmayabilirim ama burdada ufak tüolar mevcut incele derim

    http://www.maxialem.net/oku.asp?id=2...t=20&altkat=10 gerek sitemap gerekse seo konusunda yeni makaleler hazırlıyorum
  • 04-11-2006, 22:06:33
    #7
    Misafir
    Dostum seo için öncelikle kullandığın scriptin hazır yaması varsa onu kullan yoksa rewrite yaparak da kullanabilirsin...Yada .htaccess en kolayıdır ama bazen sorun çıkarabiliyor...(win lerde özellikle)