• 04-10-2008, 12:39:03
    #1
    arkadaşlar bi sitede hem adtech hemde adsense reklamlarını koyabilirmıyım adsense den ban sebebi olulur mu.
    herhangi sorun olur mu?
    şimdiden teşekkürler
  • 04-10-2008, 15:19:29
    #2
    çok teşekkürler arkadaşlar belkide bunu forumda yüzlerce insan biliyor amabiri zahmet edipte cevaplamıyor.
    yiinede çok çok teşkkürler.
    mod arkadaşlar konuyu kilitlerlerse sevinirim
  • 04-10-2008, 15:21:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kullanabilirsin hiçbir sorun olmaz
  • 04-10-2008, 15:55:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sorun Olmaz.
  • 04-10-2008, 16:19:40
    #5
    sorun olmaz arkadaşım.
  • 04-10-2008, 16:22:12
    #6
    herkese teşekkürler siteye koları koydum +