• 09-07-2020, 02:25:15
    #1
    Arkadaşlar aranızda yeniyim
    R10 dan nasıl Bir kazanç saglaya bilirim
    Yani ne iş yapmaliyimki para kazanayım
  • 09-07-2020, 02:26:44
    #2
    Reelde yapabilidğiniz ne varsa Forum üzerinden pazarlamasını yaparak gelir elde edebilirsiniz
  • 09-07-2020, 02:27:20
    #3
    az kaldı geliyor
    Burada da(r10) konusunu açacağım
    https://www.******.com/konu-disi/144...ma-konusu.html

    Edit: Fıtı fıtı geziyonuz valla misafirler
  • 09-07-2020, 02:30:29
    #4
    Sitede bende yeni sayılırım. Bana sorarsanız programlama, tasarım vs. biliyorsanız yeteneğinize göre kazanç sağlayabilirsiniz. Onun dışında reelde nasıl alıp satarak kar elde ediyorsanız, domain, sosyal medya hesabı vs. alıp satarak kazanç sağlayabilirsiniz. Projelerine yatırımcı ve ortak arayanların bölümü var oraya da göz atabilirsiniz.
  • 09-07-2020, 02:31:14
    #5
    seric33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az kaldı geliyor
    Burada da konusunu açacağım
    https://www.******.com/konu-disi/144...ma-konusu.html
    r10'da olmicak mı hocam?
  • 09-07-2020, 02:35:39
    #6
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'da olmicak mı hocam?
    olacak hocam mesajımı editledim
  • 09-07-2020, 02:46:28
    #7
    Bir alanda uzmanlaşarak