iyi geceler herkese.
aklıma şöyle bir fikir geldi ve bunu sizlere danışmak istedim.
unity de senaryolu bölümlü güzel bir 2d oyun yapsam bana maddi getirisi olur mu?
ona göre öğrenmeye başlayacağım unity i
edit:
oyun bu arada mobil olacak
oyun işine girsem
7
●257
- 05-07-2020, 02:54:54Hocam işi zevk için yapsanız aslında daha çok getirisi olur
İlk etapta para için yapmak çok sakıncalı bence onun haricinde evet getirisi mutlaka olur oyun güzel ve akıcı olduktan sonra.
- 05-07-2020, 05:53:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hiç bulaşma hele türkiyeye yapacaksan zaten şaka gibi admob gelirleri var 0.67 ama ingilizce veya dilsiz dünya çapınsa yapacaksan olur. Ha bir de reklam vermen lazim çünkü google playin değisik bir salgoritması var 10 indirme yaparsan gunde 1 gelir 100 yaparsa gunluk 10 indirme gelir gibi yani reklamla 10.000 kişiye indirtmen lazım
İlk etapta para için yapmak çok sakıncalı bence onun haricinde evet getirisi mutlaka olur oyun güzel ve akıcı olduktan sonra.