• 05-07-2020, 02:51:56
    #1
    iyi geceler herkese.
    aklıma şöyle bir fikir geldi ve bunu sizlere danışmak istedim.
    unity de senaryolu bölümlü güzel bir 2d oyun yapsam bana maddi getirisi olur mu?
    ona göre öğrenmeye başlayacağım unity i
    edit:
    oyun bu arada mobil olacak
  • 05-07-2020, 02:53:25
    #2
    Oyuna bağlı oyun var oyun var mesela bir kenarda 2d undertale var bir tarafta 3d metro 2033 var ama undertale daha çok biliniyor.
  • 05-07-2020, 02:54:54
    #3
    Hocam işi zevk için yapsanız aslında daha çok getirisi olur İlk etapta para için yapmak çok sakıncalı bence onun haricinde evet getirisi mutlaka olur oyun güzel ve akıcı olduktan sonra.
  • 05-07-2020, 02:55:02
    #4
    Sorunuzun cevabı becerinize, zamana ve reklama bağlı ama maddiyat hedefli çoğu projenin hazin sonlandığı bir yüzyıldayız. Başarılar 👍
  • 05-07-2020, 02:55:19
    #5
    geçenlerde borafps oyunu çıkmıştı tutulmamıştı adamlar çok emek vermişti oyuna.
    çok ilginç bir şey bulman lazım reklamını iyi yapman lazım.
  • 05-07-2020, 03:03:16
    #6
    EnesTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçenlerde borafps oyunu çıkmıştı tutulmamıştı adamlar çok emek vermişti oyuna.
    çok ilginç bir şey bulman lazım reklamını iyi yapman lazım.
    mobil oyun hocam
  • 05-07-2020, 03:47:04
    #7
    Mobilde bulmaca/vakit öldürme oyunları çok tutuyor. 2048 gibi sayı oyunları veya kelime bulmacaları gibi.
    Başarılar.
  • 05-07-2020, 05:53:36
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hiç bulaşma hele türkiyeye yapacaksan zaten şaka gibi admob gelirleri var 0.67 ama ingilizce veya dilsiz dünya çapınsa yapacaksan olur. Ha bir de reklam vermen lazim çünkü google playin değisik bir salgoritması var 10 indirme yaparsan gunde 1 gelir 100 yaparsa gunluk 10 indirme gelir gibi yani reklamla 10.000 kişiye indirtmen lazım