• 03-10-2008, 13:43:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu acmaya yer bulamadim Buraya acayim dedim,

    Winrar Sfx ile Setup kuruyorum, bilgisayara kuruluyor fakat, icindeki mIRC SİMGESİ masa üstüne gelmiyor. Bunu nasıl çözebilirim.
  • 03-10-2008, 14:02:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu acmaya yer bulamadim Buraya acayim dedim,
    Winrar Sfx ile Setup kuruyorum, bilgisayara kuruluyor fakat, icindeki mIRC SİMGESİ masa üstüne gelmiyor. Bunu nasıl çözebilirim.


    self yapmaya mı çalışıosn açmaya mı anlamadım ama neyse yapmak istiyosan resimdeki gibi. açmak istiosan da yapanın hatası.
  • 03-10-2008, 14:16:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bildiğimiz Setup yapiyorum. onun simgesi masa üstüne gelmiyor bu kadar olay
  • 03-10-2008, 16:37:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Eee arkadaş anlattıya rsimli hemde
  • 03-10-2008, 16:40:42
    #5
    açıklamış ya arkadaş, add shortcut kısmını arkadaşın söylediği şekilde yaparsan istediğini yapmış olursun
  • 03-10-2008, 16:42:49
    #6
    D3LLy nin yaptıkları ayrıca $mircdir klasorune 1 *.ico dosyası atıcaksın asagıdaki resimdeki gibi gozattan o iconu bulcaksın

    mirc iconu için : Indir