• 05-06-2020, 14:14:00
    #1
    Merhaba arkadaşlar ekteki resimde görüldüğü 2.bir masaüstü kurmak istiyorum bu konuda bilgisi olan arkadaşlar var mı?
  • 05-06-2020, 14:24:39
    #2
    Bir kullanıcı oluşturun denetim masasından yönetici rölü verin. Daha sonra uzak masaustu ile bağlanabilirsiniz o oturuma.
  • 06-06-2020, 16:50:19
    #3
    Sunucu yöneticisinden Hyper-V kurulumu yaparak sanal makina oluşturabilirsiniz. tek server üzerine birden fazla bağımsız server yapabilirsiniz.