windows server 2012 localde 2.masaüstü kurulumu hakkında bilgi. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
windows server 2012 localde 2.masaüstü kurulumu hakkında bilgi.
2
●
65
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
windows server 2012 localde 2.masaüstü kurulumu hakkında bilgi.
05-06-2020, 14:14:00
#1
HayroLa
Merhaba arkadaşlar ekteki resimde görüldüğü 2.bir masaüstü kurmak istiyorum bu konuda bilgisi olan arkadaşlar var mı?
05-06-2020, 14:24:39
#2
Emre_Gumushan
Bir kullanıcı oluşturun denetim masasından yönetici rölü verin. Daha sonra uzak masaustu ile bağlanabilirsiniz o oturuma.
06-06-2020, 16:50:19
#3
MrBlack
Sunucu yöneticisinden Hyper-V kurulumu yaparak sanal makina oluşturabilirsiniz. tek server üzerine birden fazla bağımsız server yapabilirsiniz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler