Hocam ücretsiz vermeyin bence 5tl ye bile satarsınız tabi ederi bu kadar az değil yanlış anlamayın sadece emeğinizin karşılığını az da olsa alın demek istedim 🙂
Hocam ücretsiz vermeyin bence 5tl ye bile satarsınız tabi ederi bu kadar az değil yanlış anlamayın sadece emeğinizin karşılığını az da olsa alın demek istedim 🙂
Hocam bunları parayla vermicem de tasarımları beğenen arkadaşlarla çalışma yapabiliriz isterlerse