Merhabalar,

BU TARZ
Yayınlar için hangi programı kullanıyorlar? 2 kişi için basit, Hangouts veya Messenger, Skype ama 3lü 4lü için bir türlü çözemedim eşit boyut ve görüntü gayet net ? Playback düşünüyorum o da çok zor onlar çeksin ben çekeyim sonra birleştireyim vs, Whatsapp Messenger'den en son çare kaydedip düzeltmek var.