Arkadaşlar Merhaba
WHMCS kurulumu yaptım fakat sepet'de bu hatayı alıyorum destek verebilirmisiniz?
Hata Resmi-TIKLA
Sqlstate[42000]: Hatası Alıyorum Ücretli/Ücretsiz Yardım
2
●79
- 16-04-2020, 20:08:50Merhaba.ALTUNN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrar kurulumu deneyiniz olmaz ise Plesk sunucunuzun SQL serverinde problem olmuş olabilir detaylı kontrol için whatsapp üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
Saygılarımızla. - 17-04-2020, 20:23:47Üyeliği durdurulduSelamlar,
W@rez ve ya Nulledlenmiş kurulumlarda bu hatayı almaktasınız. Kullanılan sistem dili PHP5.6 düzeyinde olduğu için muhtemelen sunucu bu komutu engelliyor. Lisanslı kullanıyor iseniz, cPanel'e ya da WHM'ye ticket açınız.