• 15-04-2020, 14:15:47
    #1
    Merhaba arkadaşlar, Şöyle bir sorunum var MS-SQL şifresini unutulmuş plesk panelden kullanıcı yönetimi kısmından şifreyi sıfırlasam site bozulur mu ? Yani linuxde veritabanı kullanıcı şifresini değiştirdiğimizde confi g.php vb. dosyalarda bu şifre alanı değiştirmem gerekiyor ya bunda da böyle mi ? site aspx uzantılı ve eski.
  • 15-04-2020, 14:16:42
    #2
    ualan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, Şöyle bir sorunum var MS-SQL şifresini unutulmuş plesk panelden kullanıcı yönetimi kısmından şifreyi sıfırlasam site bozulur mu ? Yani linuxde veritabanı kullanıcı şifresini değiştirdiğimizde confi g.php vb. dosyalarda bu şifre alanı değiştirmem gerekiyor ya bunda da böyle mi ? site aspx uzantılı ve eski.
    veritabanı bilgileri dosyada barındığı için o dosyayı da düzenlemeniz gerekiyor, kolay gelsin.