BlogSpot'ta sorunum var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
BlogSpot'ta sorunum var
3
●
449
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
BlogSpot'ta sorunum var
09-09-2008, 12:32:35
#1
NarqoTic
Üyeliği durduruldu
BlogSpotta Günlük Sınırlı sayıda Mesaj atabiliyoruz adamlar önlem almışlar
bunu kaldırabiliyoruz mu ?
bilen arkadaşlar yardımcı olursa sölesin rica ediyorum
Teşekkürler
09-09-2008, 12:43:53
#2
gokhans19
Sorun değil ki bu.Spam koruması nedeniyle günlük en fazla 50 yazı yazılabiliyor.
09-09-2008, 12:44:28
#3
NarqoTic
Üyeliği durduruldu
işte onu kaldırmak istiyorum
vardır belki çözümü
09-09-2008, 12:46:45
#4
gokhans19
Hayır o spam koruması.Çözümü yok.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler