• 12-10-2006, 20:04:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar kendi siteme ait messenger nasil yaabilirim bugun bir forumda gordum herhalde editlemis yazilari neyi messenger 7.5 i ben simdi sormak istedigim bende yapabilirmiyim boyle bir messenger yapabilirsem nasil??
  • 12-10-2006, 20:20:57
    #2
    Tam anlamadım ama

    Eğer sana ait bir mail adresin varsa admin@seninsiten.com gibi my.msn.com gir ve kayıt ettir sonra messenger felan ne istersen kullan...
  • 12-10-2006, 20:56:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yok kardes onun gibi degil simdi mesela sunun gibi



    bunu nasil yapmislar
    bur bir sitenin kendine ait messengeri
  • 12-10-2006, 21:12:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kod bilgisiyle sanrm yada msnle anlaşmışlar aynı şekilde ceza messenger de vardı..Reklamlar için filanda anlaşma yapmış
  • 13-10-2006, 00:49:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    mükemmel de hotmailden alabilirsin herhalde
  • 13-10-2006, 11:37:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ya arkadaşlar bide siteiçi messenger görmüştüm ben bi sitede fakat o sitede kapandı onu nasıl yapabiliz ???
  • 13-10-2006, 11:40:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Th3_Ch@MuR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya arkadaşlar bide siteiçi messenger görmüştüm ben bi sitede fakat o sitede kapandı onu nasıl yapabiliz ???
    vBulletin mı.......???

    Vbulleting.org ta görmüştüm onun gibi birşey.....
  • 13-10-2006, 11:48:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ewet vb di site gerçi daha hiç arastırma yapmadım bi sormak istedim
  • 17-10-2006, 13:19:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    böyle birseyi bende arıyorum ama herhalde visual basic ya da delphi ile yapılıyor ..
    bilgisi olan arkadaşlar yol gösterebilir mi bu konu hakkında ?