Kendi Siteme Ait Messenger ?
8
●1.196
- 12-10-2006, 20:20:57Tam anlamadım ama
Eğer sana ait bir mail adresin varsa admin@seninsiten.com gibi my.msn.com gir ve kayıt ettir sonra messenger felan ne istersen kullan... - 13-10-2006, 11:37:02Üyeliği durdurulduya arkadaşlar bide siteiçi messenger görmüştüm ben bi sitede fakat o sitede kapandı onu nasıl yapabiliz ???
- 13-10-2006, 11:40:34Üyeliği durdurulduvBulletin mı.......???Th3_Ch@MuR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vbulleting.org ta görmüştüm onun gibi birşey.....
- 13-10-2006, 11:48:57Üyeliği durdurulduewet vb di site gerçi daha hiç arastırma yapmadım bi sormak istedim