:( :( yadım edebilir misiniz?? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
:( :( yadım edebilir misiniz??
9
●
726
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
:( :( yadım edebilir misiniz??
1
2
18-08-2008, 17:36:29
#10
Clable
body ve html tagları kapandıktan sonra link kodlarını yazmışsın onların üstüne yazmayı bi denesen olur mu acaba ?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler