r10'da yeniyim, sürekli aynı kişilere makale sattığım için ticaret puanım düşük kaldı, bir kişiye ticaret puanı attıktan sonra tekrar atabilir miyiz? veya belli bir süresi var mıdır?
10TL ve üzeri ticaret yaptığınız sürece bir sorun yok hocam ama aynı kişilerle ticaret yaparsanız totaldeki ticaret puanınız yerinde sayar sadece olumlu/olumsuz ticaret puanına etki eder