• 06-08-2008, 12:10:11
    #1
    blogspot.com a giriyorum ingilizce türkçeye çeviriyorum yine ingilizce. Mesela Ayarlar yerine Settings yazıyor eskiden türkçeydi anlamadım.
  • 07-08-2008, 14:20:14
    #2
    a0z
    Üyeliği durduruldu
    1-2 gündür öyleydi bende de.Ama şimdi düzeldi.
  • 07-08-2008, 14:22:04
    #3
    evet cevabınız için teşekkürler bugün düzeldi
  • 07-08-2008, 14:24:43
    #4
    a0z
    Üyeliği durduruldu
    Rica ederim.