adtech reklamına basvuruyom sıteye kodu koyuyorum ama her defasında yenılesemde
Lütfen almış olduğunuz kodları sitenize ekleyerek tekrar deneyiniz.
Kodları ekledikten sonra F5 tuşuna basarak işlemlerinize devam edebilirsiniz.
bu çıkıyo anlamadım kabulmu edılmıyorum arkadaslar...
adtech reklamı hakkımda bır soru olacaktı?
6
●452
- 29-07-2008, 23:43:48aynı sorun bendede var her yerde <head></head> kodları arasına koyun deniyor ama bu bölümlerede koymama rağmen hatta scriptimdeki tüm dosyalarıma yerleştirmeme rağmen ve hatta hatta ekstra bir index.html yapıp bu şekilde koymama rağmen yapamadım mail de attım fakat cevap alamadım sanırım bir bilen çıkar heralde
- 30-07-2008, 14:46:05yok kodlardan bahsetmiyorlar. Reklamları yayınlıyabilmek için onay kodu veriyor sana onu <head></head> aralıklarına yazmak lazım. Herkes bu sorunu yaşıyor bende adtech reklamı almayı düşünüyordum fakat bu sorun çıktıktan sonra vazcaydım.Gencsta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2008, 14:15:52Üyeliği durdurulduDostum onu arkadasın dediği gibi body kodları arasına koyun daha sonra site onaylanınca kaldırabilirsiniz bişey olmaz orada sayfanın herhangibiryerine yazıyor ama heryerde görmüyor ana sayfa yani index.php deki yada html herneyse ordaki body kodu arasına koyun tanıyınca geri silebilirsinizz