1-) Arkadaşlar bloguma yeni bir tema kurmak istiyorum fakat kurmak istediğim tema diğer temalardan farklı olarak images klasörü falan barındırıyor xml nin yanında bunu upload etmem gerekiyormuş örneğin google pagese bunu nasıl yapabilirim kurmak istediğim tema bu adresde var hatta açıklaması da var da yine de yapamadım iTheme Blogger Template (The Full Version)
tema ise bu: iTheme Techno Blogger Template
2-) birde blogumda ekli olan Digg,addthis,eklebunu butonlarını kaldırmak istiyorum ne yapmam lazım?
3-)postları anasayfada kısa olarak göstermek için 'devamını okuyunuz' butonu var bende fakat yine de çok uzun oldugunu düşünüyorum,kısaltmak istiyorum bunun için ne yapabilirim?
4-)yazıların arasına flash element nasıl koyulur
bu dördünün cevabını istiyorum

bunu bloguma kurmak istiyorum yardım ederseniz çok memnun olurum
saygılarımla
